Tuesday, 4 December 2012

Dark blue snow




coat - choies / peplum - H&M / pants - stradivarius / bag - marcb / gloves - reserved


Wreszcie spadł śnieg, a ja zaczynam czuć, że coraz bliżej święta ! Jeżeli trochę białej papy budzi we mnie świąteczny nastrój. Oficerskie płaszcze siedzą mi w głowie od jakiegoś czasu ( szczególnie te granatowe ) Swój zestawiłam z bordowymi kozakami, które mam już od jakichś 3 lat (o dziwo jeszcze się nie rozpadły) i torebką w podobnym odcieniu. Pod spód nałożyłam na siebie białą baskinkę. Dzisiaj nawet mój serdel pozował do zdjęć.

98 comments

  1. your bag is so perfect !!! I love the colours, and your hair colour is so gorgeous !!!

    ReplyDelete
  2. Cudny płaszcz i torebka :)) Brak mi słów:) Wyglądasz przepięknie :*

    ReplyDelete
  3. Ech, jesteś po prostu nieprzyzwoicie śliczna...!
    A tak btw, farbowałaś włosy, czy to takie światło? :)

    ReplyDelete
  4. o matko jesteś genialna na tych zdjęciach! <3

    ReplyDelete
  5. Stało się, biało wszędzie ;) Piekne zdjęcia jak zwykle.

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia! Sceneria jak z bajki i Ty również magiczna :-)

    ReplyDelete
  7. ojej! mega zdjecia! i ty masz takie zabujcze spojrzenie ze szok! pewnie mezczyzni do ciebie wzdychaja:)? pozdrawiam! http://atramworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mam pytanie.
    Ile ważysz i ile masz wzrostu? Wyglądasz wspaniale!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a zawsze byłaś taka chuda, czy stosowałaś jakąś dietę?

      Delete
  9. Świetna torebka;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jesteś piękna :) Płaszcz mi się podoba, przejrzę choies, bo wydaje się być interesującym sklepem. Plus za beagla, moja łaciata kluska właśnie teraz siedzi i razem ze mną ogląda blogi :)

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz tak pięknie... Wszystko do siebie pasuje :) I zazdroszczę Ci urody i cudownych włosów :)

    ReplyDelete
  12. So beautiful!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz wspaniale, uroczy piesek <3

    ReplyDelete
  14. Mega cudownie, płaszczyk - idealny!

    ReplyDelete
  15. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się torebka i odcień szminki :) No i słodki pies!

    ReplyDelete
  16. The bag is to die for! Also love the coat! :)

    ReplyDelete
  17. You're so beautiful! Stunning!

    http://theladyfairer.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. masz juz sukienke na 100dniowke? gdzie szukac???? ile kasy przeznaczasz

    ReplyDelete
    Replies
    1. a pisalas ze masz sukienke to juz jej nie masz?

      Delete
    2. no bo mam , ale nie jestem w 100 % do niej przekonana

      Delete
    3. a co w niej nie tak ? zbyt mało 'bogata' czy może przeciwnie ? Za bardzo balowa :P

      Delete
    4. jest w sam raz :P Delikatna i długa, ale muszę ja trochę przerobić i nie mogę sie zebrać od miesięcy aby pójść do krawcowej. Nie mam butow i torebkii :C

      Delete
    5. to się zbieraj bo malo czasu zostało ;p

      Delete
    6. no jutro idę do krawcowej lub w srodę. Torebke już mam, teraz jakies delikatne kolczyki i buty ! Dam rade

      Delete
    7. a jaką masz torebkę ? bo sama nie wiem jaka mi będzie pasowała do jakiejkolwiek sukienki :(

      Delete
    8. tą co w poście wyżej :P

      Delete
    9. nie wiem czy nie kupić tej - http://www.parfois.com/resized/12_2/CF/80666DO1_21345191124_164494.jpg

      Delete
    10. ojejku ta jest boska ! no cudowna wręcz :)

      Delete
    11. no własnie ją zamówiłam z tej strony ^^

      Delete
  19. Przepięknie:) Kolor włosów i make up boskie;)

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyglądasz, bardzo fajnie granatowy płaszcz kontrastuje z Twoimi włosami. No i ogromny plus za beagla! Uwielbiam te małe rozrabiaki;p
    D.

    ReplyDelete
  21. You look gorgeous! Did you change your hair color? I like it :)

    ReplyDelete
  22. Pięknie wyglądasz, świetna torba :)

    ReplyDelete
  23. you look cute !
    New post up on my blog : http://www.thestilettoholic.com/2012/12/04/eanie-beanie/

    ReplyDelete
  24. Pięknie wyglądasz, a płaszczyk jest naprawdę cudny!!!!

    Pozdrawiam,
    M.

    ReplyDelete
  25. Love your coat, and your bag is amazing <3 Xx

    ReplyDelete
  26. I love that coat!! Have u refreshed your hair colour????

    http://7-sevendays.blogspot.it/

    ReplyDelete
  27. Po prostu wyglądasz perfekcyjnie !!!!!

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. Hej,
    zmieniłaś kolor włosów??

    ReplyDelete
  29. Perfekcyjne zestawienie, bardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  30. Znakomity klimat zdjęć, u mnie niestety śnieg ledwo co widać...
    Przepiękny masz płaszcz :)

    ReplyDelete
  31. Torba jest przepiękna ! Jesteś śliczna :)

    zapraszam do mnie
    http://superbrunetkablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Jakim obiektywem te zdjęcia były robione? : )

    ReplyDelete
  33. Pieknie wyglądasz, trochę jak Królowa Śniegu, bo masz taką jasną cerę :) świetnie współgra kolor płaszzca z Twoimi włosami, ustami i torebką :)

    ReplyDelete
  34. Cudowny zestaw. Śliczny kolor włosów. Mogłabyś napisać jaka to farba? Idealnie do Cb pasuje.

    ReplyDelete
  35. Jaka ty jesteś śliczna! Pierwsze zdjęcie mistrz! :)

    ReplyDelete
  36. Ale klasa! wyglądasz uroczo!

    ReplyDelete
  37. pasuje Tobie nowy kolor ;)
    śliczny płaszczyk i torebka :)

    ReplyDelete
  38. Iga, co to za pomadka ? :>

    ReplyDelete
  39. cudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  40. jesteś niezwykła, magiczna, stylowa!!!!
    obserwuję i zapraszam do siebie jeśli masz ochotę:)
    pozdrawiam
    bb

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia :) Płaszcz prezentuję się świetnie
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  42. ślicznie! serdel też ekstra

    ReplyDelete
  43. zastanawiałam się nad zakupem tego płaszcza, ale wzięłam czerwony, piękny jest! Cudowna torebka ♥

    ReplyDelete
  44. ten psiak jest cudowny!


    Na www.polinefashion.pl jest konkurs, do wygrania zestaw CARMEX!! <3

    ReplyDelete
  45. Świetny zestaw, ten płaszcz jest mega :) + jesteś naprawdę śliczna <3

    ReplyDelete
  46. Masz piękny kolor włosów:) Super outfit:)

    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. jak zwykle wyglądasz zjawiskowo! pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  48. Co planujesz robic po szkole? Kocham Twojego bloga:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. isc na studia :P Mam nadzieje, że sie dostane na technika dentystycznego :P Chcialam isc na kosmetologie ale to stało się zbyt popularne:P

      Delete
  49. You look like a doll :) Love the outfit,everything is perfect!
    xx

    ReplyDelete
  50. stosujesz diete? ograniczasz sie z jedzeniem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie :P jem wszystko to na co mam ochotę

      Delete
  51. You look amazing, the coat is adorable :)

    ReplyDelete
  52. śliczna :-)))))




    klimatycznie! obserwujemy?!

    ja obserwuje!


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  53. Aż czuje się święta przeglądając te zdj ! :D

    ReplyDelete
  54. beautiful look, of a very cute dog
    Visit to my blog:
    trifonenkov.blogspot.com
    trifonenkov.blogspot.com
    trifonenkov.blogspot.com
    Subscribe to the page on facebook, if not difficult - facebook.com/ilyatrifonenkov

    ReplyDelete
  55. Ur dog is so cuuuuuute



    New post on :
    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    ReplyDelete
  56. Co to za kolor szminki? Napisz tez proszę jakiej firmy :)

    ReplyDelete
  57. Happy new year!
    Amazing bag!
    Amo Lusso

    ReplyDelete
  58. też chce taki płaszcz!zakochałam się

    ReplyDelete



©2012-2014 Iga Wysocka. All rights reserved.